Passat R-line na test
Jedná se o prvního Passata, kterého jsme v clubu testovali. A myslel jsem, že půjde o obyčejný test, ale musím říct, že jsem byl velice překvapen. Koukneme na to spolu.
Jedná se o prvního Passata, kterého jsme v clubu testovali. A myslel jsem, že půjde o obyčejný test, ale musím říct, že jsem byl velice překvapen. Koukneme na to spolu.
Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Bestseller v segmentu manažerských vozů přichází s inovativním hybridním pohonem s možností externího nabíjení (plug-in hybrid) a zákazníci jej mohou objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.
Passat Alltrack je novinkou, která rozšiřuje už tak rozmanitou nabídku modelové řady Passat. Jedná se o vůz s robustním designem a všestrannou využitelností, jehož cílem je spojit to nejlepší ze světa silničních a terénních vozů. Na českém trhu je Passat Alltrack k dostání od 910 900 Kč.
Pokud vlastníte vůz Passat Limuzína, Passat GTE, Passat Alltrack nebo Passat Variant a rádi zkoušíte nové věci, mohla by vás tahle inovace zajímat. Jedná se o displej HUD (Head-Up Display), který je k dostání za 13 400Kč.
Znamenité terénní vlastnosti v kombinaci s mimořádným jízdním komfortem, to by měly být hlavní přednosti tohoto Passatu, který zažil premiéru začátkem roku 2015 v Ženevě.
Driftovací speciál poslední generace Passatu dostal velký osmiválec s 900 koňmi, oxid dusnatý a široké křídlo. Obvykle manažerské auto se pod rukou Tannera Fausta mění ve zběsilou bestii.
Jak jistě víte, Volkswagen v překladu znamená "lidové auto." V posledních letech se ale zdá, že automobilka cílí spiše na majetnější část obyvatelstva, než na prostý lid. Jak by mohla vypadat "osekaná" verze nového Passatu Vám tak alespoň přiblíží maďarský ilustrátor X-Tomi.