Nový Golf Variant se rozšířil!
Nový Golf Variant na trh vstoupil tedy jen s jedním motorem a to s dvoulitrem naftou. No nic moc co si budeme. Naštěstí Volkswagen na přelomu roku přidal.
Nějaký články už tu byly, na sociálních sítích už jsme se taky věnovali tomu, že osmičkovej Golf má těch motorizaců spoustu, a hlavně všichni čekáme na to nové eRko. No a na Variant se tak nějak zapomnělo. Takže pojďme se podívat na ty motorizace a hlavně na ty prachy. :D
Standartní verze Variatnu si můžeš, pokud chceš fakt ušetřit, pořídit s benzínovým tříválcem 1.0 TSI s 81 kW ( debilní komentáře za 3,2,1) má v sobě šestistupňový manuál a dostaneš ho za 538 900,- což si myslím, že na novýho golfa ve Variantu je docela dost slušný. A k tomuhle motoru dostaneš ještě 15" ocelová kola, centrál, digitální přístrojový štít ( prostě budoucnost je tady) pak další obrazovku, klimatizaci, což když si vezmu nebylo vždycky v základu a kdo měl v autě klímu tak byl pánko, diodové světlomety a prsotě všechno co se dává už.
Druhý stupeň výbavy se jmenuje Life, tady si můžeš ten nařachanej tříválec vzít taky, ale taky si můžeš vzít 1.5 TSI s 95 kW. Tam už to je lepší a za 602 klacků. Zase dostaneš o palec větší kola tedy 16" ale pozor! budou z lehké slitiny. Adaptivní tempomat, kterému většina z nás jen tak nedůvěřuje (já ho používám jen na dálnici třeba), třízonová klima, děšťový senzor a světelný senzor, elektrická zrcátka a senzory všude.
Style je další varianta u Variantu (ha vtip!) je dražší o 51 tisíc. Navíc ho jako jediný pořídíte i v kombinaci s motorem 1.5 TGI (96 kW) schopného spalovat CNG, a to za 775.900 korun v kombinaci s DSG. Třeba turbodiesel 2.0 TDI (110 kW) spolupracující s dvouspojkovou převodovkou stojí v tomto případě 795.900 korun.
Výbava? No zase o kousek lepší na 17" kola, světýlka dovnitř jakože ambietní osvětlení takže díza může být, jízda v pruhu, což jak jsem zjistil si všichni vypínají (já teda ne), osvětlené lišty v mřížce chladiče, hlídaní mrtvého úhlu a další prsotě věci, to si najdeš v katalogu už. :D
Pak je k dispozici R-line a to už víš co od toho máš čekat. Jenom sem ještě hodím tabulku :D
Motor |
1.0 TSI |
1.5 TSI | 1.5 eTSI | 1.5 TSI | 1.5 eTSI | 2.0 TDI | 2.0 TDI | 1.5 TGI |
Zdvihový objem [cm3] | 999 | 1498 | 1498 | 1498 | 1498 | 1968 | 1968 | 1498 |
Válce/ventily | 3/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW] | 81 | 96 | 96 | 110 | 110 | 85 | 110 | 96 |
Převodovka | 6M | 6M | 7DS | 6M | 7DS | 6M | 6M (7DS) | 7DS |
Max. rychlost [km/h] | 202 | 211 | 211 | 218 | 218 | 202 | 218 (223) | 211 |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 4,7 | 4,8 | 5,1 | 5,2 | 4,9 | 3,9 | 3,9 (4,0) | 5,4 |
Cena Golf [Kč] | 538.900 | - | - | - | - | - | - | - |
Cena Life [Kč] | 578.900 | 602.900 | - | 626.900 | 707.900 | 642.900 | 684.900 (-) | - |
Cena Style [Kč] | - | 653.900 | 731.900 | 677.900 | 758.900 | - | 735.900 (795.900) | 775.900 |
Cena R-Line [Kč] | - | - | - | 688.900 | 769.900 | - | - (808.900) | - |