Levná značka ve vývoji

Volkswagen již delší dobu pracuje na vývoji své nové "levné" značky, se kterou chce razit podobný postup, jako francouzský Renault u Dacie. Podaří se to?

Martin Winterkorn, předseda představensta Volkswagenu, během autosalonu v Ženevě potvrdil, že koncern vyvíjí svoji novou značku, zaměřenou na levnější modely vozů. Volkswagen by ji měl představit někdy v dohledné době. Dále také uvedl, že ve vývoji došlo ke zpoždění z důsledku hledání co nejlepšího způsobu snižování nákladů při udržení uspokojivé ziskovosti celého projektu.

Volkswagen chce se svojí novou značkou razit podobnou cestu, jakou se vydal Renault s Dacií, slavící od uvedení modelu Logan na trh mnoho úspěchů. Volkswagen se však nezaměří v první řadě na Evropu, ale na rozvíjející se trhy, jako je Čína nebo Indie. V Evropě bychom se ale dočkat měli také, jen později.

Ze začátku mají být uvedeny tři modely – kompaktní sedan, kombi a MPV. Mají nabízet jednoduchou technickou a základní výbavu, v níž nelze očekávat například boční airbagy, nebo klimatizaci.

Ceny prvních zástupců zatím nejmenované značky se mají pohybovat mezi 6 000 až 7 000 eur (cca 160 000 až 200 000 Kč).

Přihlášení