Auto trochu jinak
Tak se nám do rukou po dlouhé době opět dostalo nějaké to "auto". Když se na něj podíváme zblízka, určitě nám bude něco připomínat. Nejde totiž o nic jiného, než o klasickou Té Jedničku.
A i když na první pohled nevypadá jako auto, znalci a milovníci transportérů by takové téčko chtěli mít určitě doma. Design celého konceptu je doladěn k dokonalosti, stejně jako klasická Té Jednička. Jdeme se na ni podívat blíž ať víme jak se Gorenje s touto chladničkou popasovala.
Začneme něčím, co je u transporterů samozřejmostí, a to je zavazadlový prostor. Přeci jen Transportera si kupujeme kvůli tomu, abychom byli na silnicích vidět. Bulli chladnička se může pyšnit 260 litry. Což nám postačí na nějaké dva kufry úplně bohatě a ještě se tam určitě někam nacpe i baťůžek. A nebo se tam dá naskládat třeba pytel brambor, mrkev, máslo, džus, plato vajec, dresingy, maso a podobně. Čím si své auto naplníte necháme na Vás.
No ale popojedeme. Koukneme se na jízdní asistenty, na kterých se opravdu nešetřilo. Přeci jen jde o vaše bezpečí. Tak třeba, IonAir s DynamiCooling. Prostě skvělá klimatizace, která dohlíží na celkovou teplotu uvnitř a vzduch navíc obohacuje o záporné ionty, které napodobují přirozené mikroklima.. Takže budete hezky čerství. Dále tu máme CrispZone s HumidityControl. Jde vlastně o velký zásobník pro vás a vaši zeleninu. Nízká teplota a nastavení vlhkosti. Kombinace k nezaplacení. Pokud vás zajímá jak to svítí, tak to svítí moc dobře. Chladnička je vybavená těmi nejlepšími světly, které lze na trhu sehnat. Ledlight osvětlení je úsporné a ve tvaru pásu a je vysoce efektivní. S výrazně delší dobou životnosti a nižší spotřebou energie. A pak už takové ty klasické asistenty, které známe Jako FreshZone zásuvka, SimpleSlide police, motor o výkonu A+++ a hluboká police na láhev ve dveřích.
Dále se koukneme na celkové vlastnosti a výkon. Pokud se budeme bavit o hluku z výfuku tak naše naměřená hodnota je 40 dB, což je opravdu dost málo na auto. Motoru dodává příkon 80 W, kdy spotřeba za 24 hodin je 0,34 kWh. Takže jezdí skoro zadarmo. A k tomu všemu jeden kompresor.
Bulli bude dostupná ve dvou barevných provedení, a to jak v barvě bordó tak v azurově modré. Červená působí možná trochu moc agresivně na takové Téčko, ale ve finále si můžete u obou barev být jistí, že vám ji bude každý busař závidět.
A to není vše. Tým Gorenje bude na našem letním Volkswagen Festu. A jeden z vás na srazu, si ji bude moct odvést domů. To přece už stojí za to.