Za rok 2015 navštívilo Autostadt rekordních 2,42 milionu hostů

Celkem 2,42 milionu návštěvníků v roce 2015 znamená v řeči čísel meziroční nárůst o 8,5 procenta. Pro ty, co Autostadt neznají, jedná se o komunikační platformu koncernu Volkswagen, která se zaměřuje na hodnoty koncernu a veškeré aspekty mobility v souladu s mottem „Lidé, automobily a vše, co je uvádí do pohybu“.

Autostadt ve Wolfsburgu dosáhl v 15. roce své existence nového návštěvnického rekordu: 2,42 milionu návštěvníků (2014: 2,23 milionu) a celkově od otevření v roce 2000 jej navštívilo více než 33 milionů hostů. V uplynulém roce byl také zákazníkům v Autostadtu předán rekordní počet 168 514 nových vozidel (2014: 166 488). Tento výsledek odpovídá 28 procentům všech osobních vozů Volkswagen předaných v Německu zákazníkům.

„Uplynulý rok 2015 byl pro koncern Volkswagen ve znamení nepředvídatelných velkých výzev. O to více potěšující je zjištění, že lidé mají i nadále velký zájem o značku Volkswagen. Pozoruhodným dokladem této skutečnosti je úspěch Autostadtu,“ říká Matthias Müller, předseda představenstva společnosti Volkswagen AG.

„Vyvrcholením roku 2015 bylo pro nás jubileum ‚15 let Autostadtu‘. Byl to úspěch celého týmu, který je nyní ještě korunován novým návštěvnickým rekordem. Meziroční zvýšení počtu návštěvníků o 8,5 procenta je velkým komplimentem našich hostů. Oni totiž svými návštěvami potvrzují naplňování hlavního úkolu Autostadtu, který má být sympatickým reprezentantem koncernu,“ rekapituluje rok 2015 vedoucí Autostadtu Otto F. Wachs.

Nevšedními lákadly pro návštěvníky byly nové expozice, jako například „Automobilové vztahy“ v ZeitHausu, rozmanité vzdělávací nabídky Autostadtu, série výstav DESIGN DISPLAY nebo kulturní akce s festivalovými týdny Movimentos. Návštěvními magnety byly v uplynulém roce rovněž sezonní inscenace v létě a zimě, které nadchly téměř jeden milion lidí.

Během 8000 zkušebních jízd s různými elektricky poháněnými vozidly Volkswagen ujeli návštěvníci Autostadtu vzdálenost, která odpovídá trojnásobku obvodu planety Země.

Autostadt patří mezi nejoblíbenější turistické destinace v Německu a je navíc celosvětově největším centrem pro předávání nových automobilů zákazníkům. V jeho areálu se nachází již zmíněný ZeitHaus, což je nejvíce navštěvované automobilové muzeum na světě. Kromě toho je Autostadt mezinárodním místem setkávání kulturně zaměřených lidí, pro něž je organizován bezpočet kulturních akcí.

Podrobné informace o nejzajímavějších událostech roku 2015 naleznete na novinářském portálu Autostadtu na adrese www.presse.autostadt.de.

Zdroj: Volkswagen

Přihlášení