Vydařená reklamní kampaň "Small but ferocious"
Kreativita v mnoha případech zahrnuje nějaký druh vypůjčení. Vezmete něco, co už existuje a přidáte tomu trefný kontext. Přesně takto postupovali lidé z Volkswagenu při jejich nové kampani na model Polo s názvem "Small but ferocious."
Volkswagen a agentura Ogilvy & Mather Cape Town vytvořili sérii fotomontáží, jenž kombinuje pojmy "malinký" a "divoký." Tím naráží na jejich poslední generace modelů Polo, Golf a Jetta, které jsou menší městká vozidla, ale rozhodně ne nějaká tintítka.
Tato reklamní kampaň je inspirována umělkyní Sarah DeRemer, která před nějakou dobou obdařila internet svojí sérií fotošopovaných zvířátek, ze které se ihned stal virální hit. Kočka s prasečí hlavou, zebra v těle veverky, tučňák s hlavou žraloka a další její kousky baví internet dodnes. Volkswagen si je očividně vědom síly virálních materiálů a proto se novou reklamní kamapaň rozhodl založit právě na hybridních zvířátkách.
"Přála bych si říct, že jsem na této kampani spolupracovala, ale není tomu tak," komentuje Sarah. "Myslím, že je zábavné, jak se hybridní zvířátka dostávají do mass-médií a reklam a podle mě skvěle zapadají do konceptu kampaně Volkswagen. Doufám, že jednoho dne se budu moci na nějakém podobném projektu s velkým jménem podílet," dodává.