Facelift Pola? Co k tomu říct….
Když jsme měli naposledy půjčený Polo, bylo to v motorizaci GTI a to auto bylo prostě dobrý a já přemýšlel, že si ho postavím do garáže. No a teď dostalo Polo nový facelift tak na to mrkneme!
Polo není Golf, ale už ho dost připomíná. Nevím jestli už né moc, aby se dalo říct, proč tady to Polo vlastně furt je? Ale tak pojďme kouknout co je teda nového. Na první pohled je jasný, že se změnila maska. Světla jsou udělaná jinak a není tam už ta debilní vlnka jaká byla předtím (teď už to říct můžu) a světla mají krásný čistý tvar do toho zubu jak má Golf. Taky se jedná o nejmenší model u kterého si můžeš dát LED matrix světla. Prostě líp uvidíš ve tmě, nic jiného v tom není, je to jak kdybys měl na autě vojenský halogeny. A celý nárazník je větší a má tam ty mřížky. Což je u těch motorů potřeba. K tomu se dostaneme.
Změna je i vzadu u světel, ale popravdě moc ji tam nevidím na první pohled musel jsem se na to zaměřit. Zkrátka světla se více podobají opět Golfu. Co vám k tomu mám říct, máte obrázek tak se podívejte no :D Co se týká vnitřku tady už jsou změny vidět více, ale zase nic na co bychom nebyli zvyklí z Golfu. Bohužel ten jeden zásadní problém tam zůstal, a věřím, že spousta z vás si ho pamatuje a to je ta velká řadící hlavice páky. No co už. Asi v Německu můj článek nečetli a tak se zlou potážou. Změnila se klimatizace, už nemá otočné knoflíky. A pak displeje jsou nové, nebo si ho tam můžete lepší dát. Tady to bohužel musím vytlačit z jiného zdroje:
Standardem se stává digitální přístrojový štít, s úhlopříčkou osmi palců, který na přání lze nahradit větší, 10,25" variantou. Obrazovka multimediálního systému má standardně 6,5", u vyšších stupňů výbavy tu však bude osmipalcové řešení. Vrcholem pak bude na přání dodávaný 9,2" displej, který se v Polu objevuje vůbec poprvé. Plusem jsou bezdrátové funkce Apple CarPlay a Android Auto
A jak jsem psal v článku už trochu delší dobu zpátky, mizí nám odsud klasické rozdělení tříd jako je Trendline, Comfortline, Highline, Spšlline, Bučekline, Smaragdline atd atd. Volkswagen mění tedy i to a už tu jsou jen Polo, Life,Style a r-line, ten nám naštěstí nevzali. A nesmí chybět GTI. Ale pozor, na některých fotkách se objevilo Polo, které mělo na přední mřížce R. Pokud tedy budou ve Volkswagenu takový blázni a do toho malého, nevinného Pola narvou dvoulitr TSI s výkonem okolo 300 koní. Kdy to nebude stát tolik co eRkový nový Golf. Budiž vám vše odpuštěno a kam mám složit zálohu? Udělat eRko v modelu Polo? Dovedete si to představit? To musí být hrozná raketa a ty jízdní vlastnosti? Fuuu, až jsem zajásal skoro.
Každopádně zpátky na zem, napřed se bude Polo dodávat v těch motorech jak mi všichni rádi píšete, v těch co vás tak hrozně berou :D Takže klasické 1.0 TSI s 70 kW nebo 81. Litrový motor s 59 kW na to sázím, že to bude drak. No a pak motor na CNG to jsem snad u nás ještě neviděl, a pak klasické normální motory 1.5 TSI, kdy v létě se dočkáme GTI. Tak se budeme těšit..
Koukněte na fotky a napište mi, co vy a Polo