Zdravím. Mám problém na GOLF VII (r.v. 2014) se zadními brzdami. Stav tacho 82 tis a půjdou tam 4.desky a kotouče (3.výměna). Vždy nové, origo "kvalita" z VW. Přední desky ve 20 tis. měněny, teď půjdou přibl. v 90 tis také dolů. Takže vůči předkům neúměrně odchází zadek. Přerozdělení brzdného účinku údajně je od výrobce nastaven hodně na předek. Tím zadek téměř nebrzdí a zanáší se (solí apod). Pak koroduje, desky nestírají a styčná plocha desek se stále zmenšuje. Informace typu, že je potřeba brzdit intenzivněji, aby brzdil i zadek … Myslím si, že by výrobce měl vyrobit auto tak, aby fungovaly brzdy pro jezdce sportovněji založené, ale i pro takové, kteří jezdí plynuje a jen přibržďují. Abych si kupoval vapku a co 14 dní vymýval zadní brzdy od nečistot? Kdo to dělá? Ne každý k tomu má podmínky, ale proč ne … Má prosím někdo podobnou zkušenost?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Časté výměny zadních brzd
5 roků 9 měsíců zpět #2196
Ano, mám stejnou zkušenost, po necelých 2 letech a cca 30 000 km byly zadní kotouče zkorodované a brzdilo to cca jen půlkou plochy.
VW to neuznal jako reklamaci, tak jsem si nechal zadní kotouče vyměnit na vlastní náklady. Od té doby kotouče sleduji a jakmile si všimnu nánosu rzi, tak auto nastartuji, rozjedu a zatáhnu za jízdy elektronickou ručku - ono to pořádně probrzdí zadní kotouče a zbrousí rez. Akorát pozor - to zatáhnutí ručky za jízdy doporučuji jen v malé rychlosti - je to dost prudké