Volkswagenclub - Fórum

Vítejte na diskuzním fóru Volkswagen clubu. Pro zapojení do diskuze se prosím přihlašte, nebo registrujte.

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: VW Polo 6N 1.9 D

VW Polo 6N 1.9 D 8 roků 10 měsíců zpět #122


  • Little_John
  • Avatar uživatele Little_John
Dobrý den,

chtěl bych se svěřit se svým problémem. Jsem vlastníkem fenomenálního vozu z roku 1996. Jedná se o dieselovou verzi pola, která stále konkuruje se svou spotřebou novým vozům. Nicméně i tento vůz má jednu nedokonalost a tím jsou vibrace. Při volnoběžných otáčkách motor rezonuje a vibrace jsou přenášeny do celého vozu. Co je pozoruhodné, tak že frekvence se v průběhu let zvyšuje a nyní je asi při 1100 otáčkách za minutu. To jsou otáčky, kterých určitě dosáhnete průjezdem města. Paradoxem je však ten jev, kdy se při delší a svižné jízdě po dálnici (kolem 3000 - 3500 otáček) tyto vibrace téměř eliminují (např. při zastavení na benzínce). Jsem-li s motorem mimo rezonanční frekvenci, šlape jako "Švýcarské" hodinky. Snažil jsem se vyčistit sací trakt motoru, to na chvíli trochu pomohlo (EGR ventil - velké zanesení). Nicméně po ujetí několik desítek kilometrů se opět vrátí do starých kolejí. Na různých fórech jsem našel totožné případy, ovšem nevyřešené (například někteří vyměnili silentblok a to nevedlo k řešení, byť dle mého názoru zvyšující frekvence by mohla právě odpovídat stárnutí pryže – zvýšení tuhosti uložení a tím taky frekvence). Chtěl bych tento problém rozlousknout, i když mi žádný z mechaniků nedokáže poradit. Kdyby někdo měl nějaké nápady týkající se "renovace" vozu, napište prosím. Budu vděčný za jakýkoliv nápad či připomínku.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Polo 6N 1.9 D 8 roků 10 měsíců zpět #170


  • SantaLuck
  • Avatar uživatele SantaLuck
  • OFFLINE
  • Moderátor
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování: 21
  • Karma: 3
Doporučuji výměnu silentbloků motoru za originální. Pokud se dává druhovýroba, tak je to pouze vždy na nějakou "přechodnou" dobu, než se opět vymlátí a závada se opět tímto projeví. Podotýkám, že tyto naftové motory jsou na malé Polo celkem těžké a z tohoto důvodu dochází ke zvýšenému opotřebení. To, že auto uvnitř vibruje, nelze přičíst ničemu jinému, než zmiňovaným silentblokům.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Polo 6N 1.9 D 8 roků 9 měsíců zpět #242


  • Pavlík4
  • Avatar uživatele Pavlík4
  • OFFLINE
  • Nováček
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 1
A co setrvačník? Tam je dvouhmota nemůže to dělat?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Polo 6N 1.9 D 7 roků 10 měsíců zpět #1230


  • masarka
  • Avatar uživatele masarka
  • OFFLINE
  • Nováček
  • Příspěvky: 3
  • Karma: 0
no mněl sem podobný problem auto drnčelo jak vibrator vibrace šli celím skeletem že bili cítit až na zadní lampě nejvice na volnobšh po přidání o 100 ot ustali problem bil ve spodní reakční vpěře se silemblokem na převodovce jde rozebrat přičina je rez který utemuje gumu a ta nepruží po vičištění a namazani mazivem vše ok lze ještě zvěčit pruchozí otvor
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.134 sekund

  • Auto Kelly
  • Hook
  • ELIT
  • Kobras
  • VW Brouk
  • Metropol
  • Castrol
  • escape6
  • foerch
  • alcar
  • wuerth
  • trost
  • dekarbonizace
  • Flat4
  • safex

    Přihlášení