Volkswagenclub - Fórum

Vítejte na diskuzním fóru Volkswagen clubu. Pro zapojení do diskuze se prosím přihlašte, nebo registrujte.

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Sytič ??

Sytič ?? 6 roků 4 měsíců zpět #1506


  • Prduch
  • Avatar uživatele Prduch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 2
Zdravím na fóru,
mám Polo Variant z roku 1999, 1.4 benzín. Najednou se zhoršilo startování za studena, v tomhle počasí točí starter cca 20 sec než neochotně naskočí. Když naběhne, má nízké otáčky, sotva se převaluje, když přidám plyn tak se zastaví. Musím počkat než se trochu ohřeje, pak už neochotně začne reagovat na plyn. Rozjedu na jedničku a když ho ohřeju málo, dvojku neroztočí - musím zpět na 1, roztáhnout, pak 2 a pak už jede. Teplý pak startuje jak za mlada.
Původně jsem si myslel že padá benzín, to ještě nebyla zima, ale ty nízké otáčky - kdyby to byla stará Š100 nebo Š1203, řeknu že nepracuje sytič. Ale tyhle motory neumím, nevím kde hledat - poradí někdo kde se co po... po... poněkud porouchalo ??
Díky za zájem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Sytič ?? 6 roků 3 měsíců zpět #1509


  • SantaLuck
  • Avatar uživatele SantaLuck
  • OFFLINE
  • Moderátor
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování: 21
  • Karma: 3
Mrkni na víčky, kabely a rozdělovač. Pokud je to po dlouhé noci navhlé, bude to škubat a marně budeš hledat výkon. Když už budeš mít hlavu pod otevřenou kapotou, vyčisti také škrtící klapku. Prostříkni odmašťvačem na brzdy a vyčisti hadrem.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Poděkovali: Prduch

Sytič ?? 6 roků 3 měsíců zpět #1510


  • Prduch
  • Avatar uživatele Prduch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 2
Díky. Teď ven čistit vzduchovou klapku nepolezu, Mrazík převzal svou vládu nad krajem a od minula má můj respekt, a navíc si - po dlouhých studiích mechanizmu poruch - myslím, že krom popsaného je možná "na věčnosti" i čidlo teploty chladící kapaliny.
Tak že až venku poleví krut, vystartuji a zkusím jít podle popsaného. Dám vědět jak jsem dopadl, pokud mne tedy Mrazík pustí ze svých zákeřných spárů.v A díky za zájem, potěšilo.
PRDUCH Jiří.
PS. Pro neznalé - PRDUCH je zkratka pro Pracujícího důchodce. Tento zdomácnělý výraz však byl dle posledního vydání pravopisu pro 1 stupeň škol nahrazen poněkud degradující zkratkou PRASE = pracující senior. To jen ať víte vo čem to za tou vobrazovkou je .....
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Sytič ?? 6 roků 3 měsíců zpět #1511


  • Prduch
  • Avatar uživatele Prduch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 2
Zdravím na fóru, tak že:
Připojená diagnostika (mám takovou jednoduchou, hlásí jen kódy chyb) určila volnoběžné otáčky mimo rozsah (?) a vadu čidla chladící vody.
Čidlo teploty chladiva je v mém případě čtyřvývodové a je poučné, že jeho část pro ukazatel teploty byla v pořádku a teploměr uklazoval, zatím co část pro řídící elektroniku motoru byla vadná - její ohmický odpor byl proti "budíkové" cca poloviční.
Proto výměna čidla a následovalo zlepšení - motor už dokáže neběhnout a po startu je ve vyšších otáčkách. Stále se ale nehnu z místa dokud se motor alespoň trochu neohřeje, po přidání plynu se snaží udusit, ale to už bude asi způsobeno nečistotami na vzduchové klapce, tak jak bylo řečeno v reakci Santy. Ale to počkám na trošku příznivější venkovní teploty, garáž nemám.
Ještě jednou díky za radu.
Poslední úprava: 6 roků 3 měsíců zpět od Prduch.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Sytič ?? 6 roků 3 měsíců zpět #1512


  • Pavlík4
  • Avatar uživatele Pavlík4
  • OFFLINE
  • Nováček
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 1
Ahoj zkusil bych se podívat na svíčky a pak jinou klapku. Může být špatný čidlo nasávanýho vzduchu v ní.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Sytič ?? 6 roků 3 měsíců zpět #1514


  • Prduch
  • Avatar uživatele Prduch
  • OFFLINE
  • Začátečník
  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování: 1
  • Karma: 2
A jen to čidlo v klapce nejde vyměnit? Musím celou klapku?
Jiří.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.133 sekund

  • Auto Kelly
  • Hook
  • ELIT
  • Kobras
  • VW Brouk
  • Metropol
  • Castrol
  • escape6
  • foerch
  • alcar
  • wuerth
  • trost
  • dekarbonizace
  • Flat4
  • safex

    Přihlášení