Volkswagenclub - Fórum

Vítejte na diskuzním fóru Volkswagen clubu. Pro zapojení do diskuze se prosím přihlašte, nebo registrujte.

Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: VW Lupo - 1,0 versus 1,4

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 9 měsíců zpět #498


  • MeX
  • Avatar uživatele MeX
  • OFFLINE
  • Člen FREE
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování: 4
  • Karma: 0
Zdravím všechny fanoušky a uživatele vozů VW :P
S přítelkyní jsme se shodli na tom, že pro ní pořídíme Lupo. Teď mi ale jde o to, jaký motor? Poradíte?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 9 měsíců zpět #501


  • Crossover11
  • Avatar uživatele Crossover11
  • OFFLINE
  • Člen PRO
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování: 2
  • Karma: 0
Zdarec ... obecně ti řeknu že pro přítelkyni by mohlo být Lupo fajn, ale pro nějakou konkrétnější radu by bylo dobré uvést např jak často bude jezdit, vzdálenosti, pravidelnost, dálnice (?), atd. ... ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 9 měsíců zpět #513


  • MeX
  • Avatar uživatele MeX
  • OFFLINE
  • Člen FREE
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování: 4
  • Karma: 0
Dík za reakci :)
Lupík by měl sloužit na trase domov - práce a práce - domov. To je cca 7km tam a 7km zpět. Ježdění z obce do obce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 9 měsíců zpět #529


  • Crossover11
  • Avatar uživatele Crossover11
  • OFFLINE
  • Člen PRO
  • Příspěvky: 90
  • Obdržená poděkování: 2
  • Karma: 0
Tak v tomhle případě asi 1.4 55 kW, nebo rovnou popřemýšlet nad 3L. Ideál na nízkou spotřebu (ikdyž trochu pochybuju o těch 3 litrech na 100 kilometrů). Hodně lidí říká, že když Lupo, tak 3L. Na takové vození, proč ne. Good luck při výběru.

Pročti si nejdřív různé testy: www.autickar.cz/clanek/test-vw-lupo-3l-eko-veteran/, www.tipcars.com/magazin-ojety-volkswagen...spolehlive-6472.html atd.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 9 měsíců zpět #554


  • MeX
  • Avatar uživatele MeX
  • OFFLINE
  • Člen FREE
  • Příspěvky: 72
  • Obdržená poděkování: 4
  • Karma: 0
Hmm, jak to tak vypadá, tu verzi 3L většina chválí. Je dynamičtější a a ta spotřeba údajně téměř poloviční. Co mi vrtá hlavou je tak malý kufr (ale ten by se dal v naší situaci zkousnout), horší asi budou servisní ceny kvůli tolika specifickým dílům.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

VW Lupo - 1,0 versus 1,4 8 roků 4 měsíců zpět #1018


  • Pepas
  • Avatar uživatele Pepas
  • OFFLINE
  • Nováček
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
Vlastním LUPO SPORT TDI-PD objem 1422 ccm, 55kW (75 HP). Je to jeden ze tří diesel motorů. (1.2 TDI 3L 45 kW, 1,4 TDI 55kW a 1.7 44 kW) U verze 3L je uvedeno, že má spotřebu 3 litry/100km . V benzinovém provedení je použito 5 motorů 1.0 MPI 37 kW, 1.4 kW MPI 44 kW, 1.6 16V 55 kW, 1,4 16V 74 kW, 1.6 16V 92 kW verze GTI. Já jsem si nechal ještě upravit řídící jednotku na výkon 74 kW / 100 HP. Při hodně neúsporné jízdě jé prozatímní průměr 5,4 litrů nafty / 100 km. V TP mám uvedenu kombinovanou spotřebu 4,4 litrů / 100 km.
Na denní dojíždění na malou vzdálenost by bylo asi nejlepší Lupo v litrovém provedení s průměrnou spotřebou 5,6 lit. benzinu na 100km. Kufr je sice malý, ale vejdou se tam 4 ks pneumatik na LUPO, také 2 basy piva, Lehko lze sklopit zadní sedačky a je to malý stěhovák.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.219 sekund

  • Auto Kelly
  • Hook
  • ELIT
  • Kobras
  • VW Brouk
  • Metropol
  • Castrol
  • escape6
  • foerch
  • alcar
  • wuerth
  • trost
  • dekarbonizace
  • Flat4
  • safex

    Přihlášení