Vítejte,
Host
|
|
Ahoj, chtěl jsem požádat o radu. Před nějakým časem jsme dceři pořídili starší, leč zachovalé Polo III.generace, 1,4 55kW. Šlape jako hodinky až na to, že se sem tam rozsvítí kontrolka airbagu, brzdového obložení či alternátoru. Krom kontrolky se však nic zlého neděje. Potíž je v tom, že čas od času se po nastartování rozsvítí i kontrolka mazání, navzdory tomu, že je oleje dost a motor se nepřehřívá. Občas se mi podaří vše povypínat, vytáhnout klíček, pak zase vše pozapínat, počkat až pozhasíná co má, počkám až čerpadlo dotlakuje benzín a nastartuji již bez kontrolky mazání. A proč to popisuji? Auto se velmi sporadicky dostane do stavu, kdy nechce naskočit "na brnk", ale je třeba chvíli déle točit a případně přišlápnout plynový pedál a hlavně, v tomto stavu pak při jízdě, pokud se nechá motor trochu vytočit, začne cukat. Jakmile přeřadím a snížím otáčky, vše je zase OK. Diagnostika hlásila chybu čidla otáček klikovky, leč výměna čidla problém nevyřešila. Jedinou indícií pro tento stav, kterou jsem vypozoroval, je rozsvícení červené kontrolky mazání. A tak se ptám a žádám o radu: je možné, že ať už je příčina rozsvícení kontrolky mazání jakákoli, vyhodnotí řídící jednotka možný problém s mazáním a aby předešla zadření motoru, začne vynechávat při zvyšujících se otáčkách zapalování? Díky za tip. fajn večer, cobber
|
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
|
Kontakt na koordinátora Volkswagen clubu
Zdeněk Fišák
Mobil:
+420 733 561 370
Email:
clubvolkswagenclub.cz
Skype:
volkswagenclub.cz
V případě zájmu můžete navštívit naši kancelář.
Adresa:
Příční 130/24, Brno
Otevírací doba:
Po-Pá 9:00 - 15:00