- Úvod
- Fórum
|
Vítejte,
Host
|
Téma: Kod, który otworzył drzwi do piątku
Kod, który otworzył drzwi do piątku 21 hodin 35 minut zpět #2768
|
Mam trzydzieści osiem lat i od sześciu pracuję jako kurier. To znaczy – spędzam w samochodzie po dziesięć godzin dziennie, wbijam na trzecie piętro bez windy, a klienci czasem dają napiwek w postaci „miłego dnia”. Nie narzekam. To uczciwa robota. Ale jest jeden dzień w tygodniu, który lubię naprawdę – piątek. Taki mały cel, przez który przebrnąć przez poniedziałki, wtorki i całą resztę.