Mezinárodní sraz automobilů značky Volkswagen - Hosín 2016

NÁVŠTĚVNÍ ŘÁD

Obchodní společnost Das AutoClub s.r.o. IČ 03442527, se sídlem: Rousínov, Trávníky 1223/38, PSČ 683 01, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 84840 („Pořadatel“), vydává tento návštěvní řád (dále jen „Návštěvní řád“) určený pro akci: Mezinárodní sraz automobilů značky Volkswagen v areálu letiště Hosín u Českých Budějovic ve dnech 25.–27.8.2017 (dále jen „Sraz“). Návštěvní řád je mimo jiné dostupný na www.volkswagenfest.cz.

Vstupem do areálu, ve kterém se Sraz koná, potvrzuje návštěvník, že se s Návštěvním řádem seznámil a vyjadřuje svou vůli jím být plně vázán. 

I. Obecné povinnosti 1. Návštěvník se zavazuje počínat si tak, aby na Srazu nedošlo ke škodě na zdraví, majetku či životním prostředí a chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům. 
2. Z bezpečnostních důvodů a k odvrácení nebezpečí je návštěvník povinen uposlechnout pokynů Pořadatele, jakož i policie.
3. Osoby, které jsou zjevně pod vlivem alkoholu nebo jiných návykových látek (zejména ve stavu zmenšené příčetnosti), stejně tak jako osoby, které ohrožují bezpečnost osob a majetku nacházející se v areálu, ztrácejí oprávnění k pobytu a mohou být Pořadatelem, případně též příslušníky policie, kdykoliv vyvedeni z prostoru areálu.
4. Do areálu je zakázáno vnášet předměty, kterými by mohla být jakkoliv ohrožena bezpečnost a majetek osob nacházejících se v areálu. O zákazu vnášet takové předměty do areálu je oprávněn rozhodovat Pořadatel. Pořadatel je rovněž oprávněn provádět namátkové kontroly návštěvníků za účelem odhalení takovýchto předmětů. 
5. Návštěvník je při vstupu do areálu povinen bez vyžádání předložit ke kontrole Pořadateli svou vstupenku nebo jiný opravňující průkaz. Návštěvník je rovněž povinen bez vyžádání předložit ke kontrole Pořadateli svou vstupenku nebo jiný opravňující průkaz na níže uvedenou soutěž. Pokud je opravňujícím průkazem páska na zápěstí, musí být tato na zápěstí po celou dobu Srazu, resp. Soutěže, viditelně umístěna.
6. Osobám, které nemohou prokázat své oprávnění ke vstupu do areálu, nebo osobám, které představují bezpečnostní riziko ve smyslu Návštěvního řádu, nebude umožněn vstup do areálu. To samé platí i pro osoby, kterým byl v České republice zakázán vstup na pořádanou akci z důvodu jejich závadného chování na obdobných akcích.
7. Pořadatel má právo požadovat po návštěvníkovi, aby se při vstupu do areálu legitimoval a údaje takto zjištěné systematicky využíval v případech porušení Návštěvního řádu.
8. Návštěvník je povinen při svém pobytu v areálu respektovat obecně závazná pravidla slušného chování a dobrých mravů, tj. především slušnost a ohleduplnost a jsou povinni zdržet jakýchkoliv projevů mezilidské, rasové, náboženské nebo politické nesnášenlivosti. V případně porušení nebo nerespektování tohoto ustanovení, může být návštěvník dopouštějící se zjevně zakázaného jednání z prostoru areálu Srazu bez předchozího napomenutí okamžitě vyveden.
9. S ohledem na skutečnost, že registraci na Sraz bylo možné provést s předstihem, vyhrazuje si Pořadatel právo v případě naplnění kapacity Srazu řádně neregistrované osoby na Sraz nevpustit.
10. Osoby, které budou v souladu s Návštěvním řádem vyvedeny či odmítnuty nemají nárok na vrácení vstupného.
11. Návštěvník uděluje Pořadateli souhlas s pořizováním fotografií a videozáznamů jeho osoby (popř. jeho nezletilých dětí) v průběhu Srazu a jejich následným zveřejňováním, a to pro účely propagace Srazu. Současně souhlasí, aby Pořadatel, případně další fyzické či právnické osoby, jimž Pořadatel poskytne licenci k užití fotografií, tyto osobní údaje (fotografie a videozáznamy) zpracovával formou jejich shromažďování a uložení v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Pořadatel je oprávněn poskytnout licenční oprávnění k užití fotografií jako autorských děl jakýmkoliv třetím osobám zejména za účelem propagace Srazu.

II. Zvláštní povinnosti v době konání automobilové soutěže

1. V průběhu Srazu v souladu s jeho harmonogramem mají proběhnout automobilové soutěže (tzv. sprinty) na letištní dráze (dále jen „Soutěž“).
2. Návštěvník je si plně vědom rizikovosti neodlučně spojené obecně s automobilovými soutěžemi a zavazuje se počínat si zejména v době konání Soutěže obezřetně a s náležitou péčí. Návštěvník mimo to zejména nesmí jakkoliv průběh Soutěže narušovat.
3. Návštěvník se rovněž zavazuje, že se bude zdržovat výhradně v prostorech vyhrazených pro diváky Soutěže, a to v dostatečné vzdálenosti od Pořadatelem vyznačených hranic. Vyznačené hranice představují pouhé bezpečnostní minimum. Na uvážení Návštěvníka pak je, jakou vzdálenost od těchto hranic zvolí a jakou tím přijme míru rizika. 
4. Divácká účast na Soutěži je výhradně na nebezpečí návštěvníka. Návštěvník bere na vědomí, že za škodu způsobenou účastníky Soutěže (soutěžícími) neodpovídá Pořadatel, ale sami účastníci Soutěže.
5. Vstupem do areálu a diváckou účastí na Soutěži návštěvník výslovně souhlasí se ve smyslu ust. § 2898 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, na úplném vyloučení povinnosti Pořadatele k náhradě újmy vzniklé v rámci divácké účasti na Soutěži Účastníkovi, a to v mezích limitů stanovených uvedeným ustanovením. 
6. Osobám mladším 18 let není divácká účast na Soutěži povolena bez doprovodu zákonného zástupce či bez jiného doprovodu staršího 18 let. Zákonný zástupce či doprovod plně odpovídá za osobu mladší 18 let a zavazuje se nad ní zajistit dostatečný dohled v době konání Soutěže. 
7. Vstupen do areálu schvalujete natáčení a souhlasíte s tím, že se po obloze bude pohybovat dron. Pohyb pod ním je na vlastní nebezpečí. 
8. Akce probíhá za každého počasí a vstupné nevracíme. 
III. Závěrečná ustanovení
1. Tento návštěvní řád platí po celou dobu konání Srazu. 2. K jednotlivým úkonům Pořadatele dle Návštěvního řádu je zplnomocněna pořadatelská služba pověřená Pořadatelem a jako pořadatelská služba označená. Kde se v článku I. odst. 11 mluví o Pořadateli, je tím myšlen i pořadatelem pověřený fotograf či kameraman.
3. Vstupem do areálu, ve kterém se Sraz koná, potvrzuje návštěvník, že se s Návštěvním řádem seznámil a vyjadřuje svou vůli jím být plně vázán. 

V Rousínově, dne 26. 6. 2017 

Pořadatel: Das AutoClub s.r.o. 

Jan Bečička, jednatel, v. r. 
Tomáš Hanousek, jednatel, v. r.

Modelové verze - Caddy

Edition 30

edition 30

Speciální edice k oslavě 30. výročí modelu Caddy, exkluzivně pro anglický trh. Vyrobilo se pouze 117 kusů, všechny s bílým perleťovým lakem (včetně nárazníků, zrcátek a všech lišt) a černou střechou. V masce nechybí chromované mřížky a znak automobilky. Vůz sedí na 17-ti palcových kolech a na karoserii nalezneme loga "Edition 30."

Uvnitř se vůz pyšní technologií Bluetooth, klimatizací, prošívaným volantem, novým audio systémem, elektricky ovládanými okny, elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zrcátky a čalouněním interiéru Alcantara. Motorově má vůz na výběr mezi dvouspojkovou automatickou převodvokou DSG, nebo manuálem, který ovládá 2.0 l TDI motor s výkonem 140 koní.

Black Edition

black edition

Luxusní edice, založená na výbavové verzi Highline s krátkým rozvorem. Ve výbavě nalezneme černou perleťovou barvu karoserie, interiér z černé kůže, čalounění Alcantara, elektricky ovládaná přední okna, manuální klimatizace, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka.

K mání jsou také 17-ti palcová kola, chromované mřížky chladiče a stříbrné střešní lišty. Díky sportovnímu odpružení je světlá výška snížena o 27 mm. Užitým motorem je čtyřválec 1.6 TDI o výkonu 102 koňských sil s 5-ti stupňovou manuální převodovkou, ovládaný skrze systém start / stop. Spotřeba se údajně pohybuje kolem 5,1 l / 100 km.

Racer

Caddy Racer

Verze pro anglické závody Volkswagen Racing Cup, představená roku 2011. Caddy Racer je poháněn benzinovým dvoulitrem o výkonu 199 kW, skrze šestistupňovou převodovku. Zadní víceprvková náprava pochází z Golfu. Vůz sedí na 18-ti palcových kolech Team Dynamics, váží 1300 kg a nikdy nebyl dostupný pro "obyčejné smrtelníky."

Studie PanAmericana

Volkswagen Caddy PanAmericana je připravený zdolávat složitější tratě a zároveň dlouhé vzdálenosti. Z toho důvodu je vybaven například odolnějšími nárazníky nebo hliníkovými kryty a terénní vzhled podtrhuje i řada dalších prvků, mezi které patří i speciální pneumatiky o rozměrech 215/70 R16. Co se týče motoru, disponuje tento speciální model Caddy 1,9l turbodieselem s pohonem 4Motion a šestistupňovou manuální převodovkou.

BlueMotion

Caddy BlueMotion

Úsporná edice, dostupná v osobní i užitkové verzi. Automobil pohání přeplňovaný čtyřválec 1.6 TDI s přímým vstřikováním common rail o výkonu 75 kW. Oproti klasickému Caddy je edice BlueMotion úspornější o 1,1 l nafty na 100 km - v kombinovaném cyklu spotřebuje pouhé 4,5 l na 100 km (117 g CO2 na 100 km). Je tomu tak mimo jiné i díky upravené aerodynamice karoserie, snížení světlé výšky o 27 mm, použití systémů start / stop, pneumatik s nízkym valivým odporem, využím brzdné energie k dobíjení baterie a novému nastavení řídící jednotky motoru.

ToposSail

Jedná se o koncept, který Volkswagen představil na Caravan Salonu v Düsseldorfu. Caddy Topos Sail je klasický osobní model upravený do stylu námořní jachty. Novinkou je zabudovaný žebřík, po kterém se dostanete na střechu, dále speciální lak karoserie a využití dřeva na ochranných lištách a obložení střechy.

Caddy Alltrack

Vůz Caddy v offroadovém stylu zaujme specifickou lakovanou mřížkou masky chladiče s třemi chromovanými ozdobnými lištami, stříbrně lakovanými kryty vnějších zpětných zrcátek osobních verzí, dvojitými světlomety nebo logy Alltrack na masce chladiče a zádi a stříbrnými podélnými střešními nosiči. Odlišuje se také 17" koly Quito z lehké slitiny nebo novým metalickým lakem v odstínu béžová Mojave. Caddy Alltrack je nabízen jako osobní a skříňový vůz.

Modelové verze - Up!

Black Edition

Up Black 2011

Nejlépe vybavená verze roku 2012, disponující 16-ti palcovými koly v černé barvě, mlhovkami a chromovanými prvky zrcátek. Dále tu nalezneme vyhřívaná sedadla, kožený volant, ruční brzdu a řadící páku, dotykovou navigaci, klimatizaci, či elektrická okna. Vůz je poháněn tříválcovým 1.0 l motorem o výkonu 74 koňských sil.

Club Up! & Street Up!

street up and club up

street up and club up 2

Speciální edice roku 2015. Oba modely přidávají 16-ti palcová kola, exkluzivní barvy karoserie s dodatečnými vzory, kožené doplňky a další drobnosti. Obě edice jsou nabízeny pouze s tříválcovým motorem 1.0 l o výkonu 74 koňských sil

Up! GT

VW Up GT

Sportovnější verze modelu Up! z roku 2014. Součástí výbavy jsou například 16-ti palcová litá kola, velké žluto-bílé závodní pruhy a boční pruhy, nový volant, černo-zelené sedačky, sportovní odpružení, nebo 1.0 l motor s výkonem 74 koňských sil.

e-Up!

e up 2014

Elektromobil představený v roce 2014. Na jedno nabití by měl ujet až 160 km, přičemž dobíjení baterie zabere 6 až 8 hodin. Disponuje kvalitním podvozkem, a velmi tichým provozem. Jedná se o ideální volbu pro "městské popojížďky" pro řidiče, kteří nepotřebují obrovský zavazadlový prostor, či závodní výkon motoru.

Modelové verze - Touran

Comfort Edition

comfort edition

Levnější a přitom výbavově bohatější verze Touranu, z roku 2013. Vychází z provedení Comfortline, ale navrch přidává Bluetooth handsfree, vylepšené rádio, kožený volant, madlo ruční brzdy a hlavici řadící páky, zadní parkovací senzory a kameru. Také je zde dvouzónová automatická klimatizace, 16-ti palcová kola z lehkých slitin, dešťové senzory, přední komfortní sedačky a sklopné sedadlo spolujezdce.

Za příplatek také můžete získat bi-xenonové světlomety, diodová denní světla, přední mlhovky a elektricky ovládané panoramatické okno. Na výběr jsou motory od 1.2 TSI (77 kW) až 2.0 TDI (103 kW), či 1,4 TSI EcoFuel (110 kW).

CrossTouran

Verze CrossTouran disponuje vyšší světlou výšku a oplastovanou spodní částí. Jak vyplývá ze samotného pojmenování, tento model je určen i pro jízdu mimo zpevněné cesty.

CrossTouran 2007
CrossTouran 2007

CrossTouran 2011
CrossTouran 2011

Modelové verze - Touareg

Edition X

edition x

V roce 2014, k oslavě 10-ti let výroby modelu Touareg, Volkswagen přichystal speciální edici X. Ta nabízí exkluzivnější vzhled - 19-ti palcová hliníková kola Moab, karoserie může být na přání lakovaná modrou barvou Moonlight a na střeše se nachází anodizované střešní ližiny.

Součástí je i paket Chrome & Style, který má hranu nákladového prostoru z nerez oceli, či chromované žebra v mřížce chladiče. Uvnitř jsou kožené sedačky Nappa v jantarově hnědé barvě a dekorativní dřevěné lišty na palubní desce a dveřích.

K dispozici je benzinový šestiválec 3.6 FSI (206 kW), vznětový šestiválec 3.0 TDI s 150, nebo 180 kW, vznětový osmiválec 4.2 TDI (250 kW) a hybridní varianta kombinující zážehový šestiválec 3.0 TSI (245 kW) a elektromotor (34,3 kW). To vše ovládá osmistupňový automat s pohonem 4x4.

Touareg Masaj

Jde o speciální sérii modelu Touareg, která má bez problému odolávat extrémním podmínkám, stejně jako Masajové. Touareg Masaj je vhodný jak pro městské silnice, tak pro nevšední dobrodružství v terénu a disponuje upraveným exteriérem i interiérem. Nabídka začíná s motorizací 3,0 TDI BMT 193kW s osmistupňovou automatickou převodovkou.

Touareg R50

K představení Touaregu R50 došlo na Australském autosalonu v roce 2007. Co se týče výkonu, disponuje R50 až 258 kW (350 k) a točivým momentem 850Nm. Z nuly na 100 kilometrů za hodinu to zvládne tento model za 6,7 sekundy.

Snowareg

Co se týče Snowaregu, jde o Touareg přizpůsobený pro jízdu v tom nejhlubším sněhu a za tuhé zimy. Pod kapotou se ukrývá naftový osmiválec a místo kol zde najdete sněhové pásy.

Touareg North Sails

Speciální edice North Sails byla představena při příležitosti jednoho z největších závodů plachetnic v Německu a nutno dodat, že právě u plachetnic hledali designéři Volkswagenu inspiraci i při návrhu tohoto konceptu. Touareg North Sails má 19-ti palcová kola, světlomety zabarvené v mořské modři, sedadla čalouněná bílou kůží, podlahu ozdobenou dřevem a modrým podsvícením a spoustu dalších vychytávek.

Race Touareg

Tento model, představený na autosalonu v Kataru, vychází z Touaregu určeného pro rallye Dakar. Jedná se tedy o silniční verzi závodního Touaregu, ale aby tento speciál mohl do běžného provozu, upravili ve Volkswagenu několik prvků. Vůz pohání motor s výkonem 228 kW a stovku zvládne pod 6 sekund. Dále si můžete všimnout například zlatých ráfků, které ladí s nápisem Race Touareg na boku vozidla.

Modelové verze - Tiguan

Exclusive R

R Exclusive

Sportovnější verze Tiguanu, pyšnící se 18-ti palcovými koly, mlhovkami, stříbrnými střešními ráfky, rámy oken a klikami, upraveným výfukem, vyhřívanými zrcátky, spoilerem, panoramatickou střechou, automatickými senzory deště, vyhřívanými sedačkami, koženým volantem a řadící pákou, propracovanějším audio-systémem a dalšími drobnostmi. Pohání jej 2.0 l turbocharged motor s výkonem 200 koňských sil.

CityScape

cityscape

Luxusně zaměřený model, charakteristický svým dvoubarevným provedením karoserie (černá střecha), 18-ti palcovými litými koly Mallory a rozšířenou výbavou čítající bi-xenonová světla a zadní LED světla. Na masce chladiče a nárazníku přibyly chromované dekorativní prvky.

V interiéru nalezneme sportovní sedadla s emblémy CityScape, nové koberečky, hliníkové obklady prahů a pedály, modré stehování kožených potahů volantu a řadící páky. Ve výbavě nechybí ani klimatizace Climatronic, tempomat, audio-systém RCD 310 a tužší pérování.

Přihlášení