Nový Golf s motorem GTE a GTD

S příchodem nového Golfu v roce 2017, na který se všichni moc těšíme, protože vypadá opravdu skvěle, se můžeme těšit i na modely s hybridní motorizací. Volkswagen 18. ledna zveřejnil, že zahajuje předobjednávky.

Jedná se o hybridní motory s kombinací dieselu a elektromotoru, v případě varianty GTD a kombinací benzínového agregátu s elektromotorem označovaného jako GTE. Volkswagen přináší na trh vylepšenou verzi těchto motorů, které by měly spojit ekonomickou jízdu se zábavnou.

V případě GTE vsází Volkswagen na prověřený 1.4 l TSI s výkonem 110 kW a 150 koňskými silami a k tomu, aby toho nebylo málo, přibude právě elektricky poháněný motor s výkonem 75 kw a 102 koňských sil. Tento motor bude spoléhat na dvouspojkovou převodovku a nabídne 6 rychlostí. A to už přeci musí stát za to.

Golf GTE dokáže na jedno nabití ujet až 50 kilometrů pouze na elektrickou energii. Při kombinované spotřebě by měl dosáhnout až na metu 880 kilometrů, což zní podstatně lépe. Charakteristický rys budou mít tato auta v přední masce, kdy lem nárazníku bude zabarven do modré barvy. Golf GTE také dostane nové LED světlomety, které jsou typické pro dynamický vzhled sportovních Golfů.

U modelu GTD a GTD Variant, má Volkswagen ambice nabídnout řidičům požitek ze sportovní jízdy a přitom šetřit jejich peněženky u čerpacích stanic. Golf VII GTD by měl nabídnout velmi slušných 135 kw a 184 koní pod kapotou. Z 0 na 100 km/h by to měl stihnout za 7,5 sekundy (7,9 s Golf Variant GTD) Dále tu máme točivý moment 380 Nm, s nímž si dynamickou jízdu opravdu užijete. A co spotřeba u takového motoru? To už je pohádka. Auto si vezme 4,4 l/100km (4,7 l/100km Variant), a to znamená, že oba modely ze svého motoru tahají maximum a žádná kapka paliva nepříjde vniveč. U obou budou nová LED koncová světla, sportovní sedačky a Volkswagen slibuje také vynikající zážitek z řízení.

V lepších výbavách už dostal Golf nové technologie jako je snadné napojení na on-line služby a aplikace, ovládání rádia pomocí gest a spoustu nových jízdních asistentů. Od funkce CEB (City Emergency Braking – nouzové brždění v městském provozu), kdy auto vyhodnocuje možná rizika a hlavně pohyb chodců před vozem, přes asistent pro jízdu v kolonách (částečně automatizovaný až do rychlosti 60 km/h) až po antikolizní systém zvyšující bezpečnost a komfort osob ve vozidle.

Zkrátka myslíme, že tyto motory půjdou na dračku. Kombinují to nejlepší z obou motorů a výsledek je fenomenální. U takového výkonu a spotřeby už nebude moc dlouho platit, že pokud nemáte na banány nekupujte si opičku.

 

DB2016AU00923 small

DB2017AU00083 small

DB2016AU00925 small

GTE GTD

Přihlášení